Number of posts : 484 Age : 51 City : Bruxelles Division : 3rd Registration date : 2006-04-01
Subject: HI GUYS... Wed 30 Jan - 14:22
Desole de ecrir en English..but easier for me....
After a long period of pause and reflection and of course after beginning the REENACTMENT, I decided to tell all my Friends here in this portal that I will defenetly continue to play at Flames of War... .... So next time that you need a "tough bastard" opponent with his Paratroopers, mechanised Us infantry and in the future british Para'...please let me know...I'll be there "to kick your ass..."
Ciao Greg
Brieuc 1st Leutnant
Number of posts : 800 Age : 55 City : Dilbeek Division : 3eme Division Registration date : 2006-10-19
Subject: Re: HI GUYS... Wed 30 Jan - 14:46
You? An ass kicker?
Greg... joker....
Bazooka Joe Moderator
Number of posts : 1270 Age : 53 City : Bierges Division : 3rd Division Registration date : 2006-03-01
Subject: Re: HI GUYS... Wed 30 Jan - 19:32
Happy to see you again on the battlefields !
Marcus Admin
Number of posts : 649 City : Brussels Division : 3rd Registration date : 2006-01-30
Subject: Re: HI GUYS... Wed 30 Jan - 23:24
This will cause Mr Daniels a lot of drops !
Brieuc 1st Leutnant
Number of posts : 800 Age : 55 City : Dilbeek Division : 3eme Division Registration date : 2006-10-19
Subject: Re: HI GUYS... Thu 31 Jan - 8:55
oulààààààààààààààààààààààààààààà!
Paratrooper 1st Sergeant
Number of posts : 484 Age : 51 City : Bruxelles Division : 3rd Registration date : 2006-04-01
Subject: Re: HI GUYS... Thu 31 Jan - 13:46
Marcus wrote:
This will cause Mr Daniels a lot of drops !
POOR GUY... we always make him cry so much....
Manstein Sergeant
Number of posts : 111 Age : 50 City : Rolle Division : Suisse :) Registration date : 2006-03-01
Subject: Re: HI GUYS... Fri 1 Feb - 9:49
Amis du jour Bonjour, les grands esprits se rencontrent… pour ma part je viens de terminer un évènement important l’Annual Meeting de Davos. Il y avait plein de soldats partout, des hélicos mais pas un n’a voulu faire joujou avec moi Pour ma part, je suis entrain de faire une companie blindée britannique en Late, si vous passez pas Genève ou Lausanne, il y a des joueurs petite communauté mais bien active ! Amitiés.
Brieuc 1st Leutnant
Subject: Re: HI GUYS... Fri 1 Feb - 20:22
Hey... Coucou Manstein! Content d'avoir de tes nouvelles. C'est bien à Lausane on a le temps de réfléchir entre deux jets de dés non? ok je
Bazooka Joe Moderator
Number of posts : 1270 Age : 53 City : Bierges Division : 3rd Division Registration date : 2006-03-01
Subject: Re: HI GUYS... Fri 1 Feb - 20:37
Manstein wrote:
Amis du jour Bonjour, les grands esprits se rencontrent… pour ma part je viens de terminer un évènement important l’Annual Meeting de Davos. Il y avait plein de soldats partout, des hélicos mais pas un n’a voulu faire joujou avec moi Pour ma part, je suis entrain de faire une companie blindée britannique en Late, si vous passez pas Genève ou Lausanne, il y a des joueurs petite communauté mais bien active ! Amitiés.
Hello! Comment vas-tu Hey... bonne année!!!!!! Quand est-ce qu'on se voit
Marcus Admin
Number of posts : 649 City : Brussels Division : 3rd Registration date : 2006-01-30