| Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! | |
|
+11elf999 Shrek 1CC Stan Currahee kapitan kata Marcus dageek1956 coco c'est moi Paratrooper Bazooka Joe Manstein 15 posters |
|
Author | Message |
---|
Paratrooper 1st Sergeant
Number of posts : 484 Age : 51 City : Bruxelles Division : 3rd Registration date : 2006-04-01
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Sat 20 May - 15:23 | |
| les anglais...vs DAK... et puis nous verrons.. | |
|
| |
Bazooka Joe Moderator
Number of posts : 1270 Age : 53 City : Bierges Division : 3rd Division Registration date : 2006-03-01
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Sat 20 May - 16:43 | |
| Ca roule ! (J'apporterai 2000 pts) A demain. | |
|
| |
coco c'est moi 1st Sergeant
Number of posts : 347 City : Ixelles Division : 3rd Registration date : 2006-02-03
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Sat 20 May - 18:29 | |
| Personnelement, je passerai peut-être jeter un coup d'oeil demain. A voir encore. Bonne partie les gars! Et que la DAK roule sur les Anglais... Save Marcus from English Rats... | |
|
| |
Marcus Admin
Number of posts : 649 City : Brussels Division : 3rd Registration date : 2006-01-30
| Subject: Avec de meilleurs dés Sat 20 May - 18:44 | |
| Je viendrais, vers 13-14h, avec ma DAK... et de meilleurs dés... Bazooka... allume déjà ta malette à Morse ! N'oublies pas : . . . _ _ _ . . . | |
|
| |
Bazooka Joe Moderator
Number of posts : 1270 Age : 53 City : Bierges Division : 3rd Division Registration date : 2006-03-01
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Sat 20 May - 21:17 | |
| Idem pour moi : vers 13 h 00 avec du support aérien cette fois... Quant aux dés... | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
Number of posts : 484 Age : 51 City : Bruxelles Division : 3rd Registration date : 2006-04-01
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Mon 22 May - 10:16 | |
| THANKS TO ALL THE FLAMES OF WAR PLAYERS THAT CAME YESTERDAY....Awaitng to see more next sunday...
EQUIPE...TA DE FIG.... J.G.G. | |
|
| |
Bazooka Joe Moderator
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Mon 22 May - 17:21 | |
| Lieu sympa + ambiance sympa + joueur sympa = excellente après-midi!!!! P.S. à Marcus : J'ai fait une "légère" erreur lors de notre partie. Mes Crusader n'avaient qu'un ROF de 2! C'est la version anti-tank qui avait un ROF de 3 Donc, je pense que tu aurais gagné! (Foutue aviation!) | |
|
| |
Number of posts : 347 City : Ixelles Division : 3rd Registration date : 2006-02-03
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Sat 17 Jun - 20:57 | |
| hello, is something scheduled for tomorrow at the club? I'm ok for a game... | |
|
| |
kapitan kata 2nd Leutnant
Number of posts : 557 Age : 52 City : Ottignies-lln Division : 3rd Registration date : 2006-02-11
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Mon 19 Jun - 10:00 | |
| Pour ceux (et celles?) qui n'y étaient pas ce dimanche,
Panzergrenadier vs us paratroopers/ bataille très serrée où les allemands ont obtenu une "marginal victory" puisqu'ils ont pris le contrôle d'un objectif en le payant très cher et sans avoir de quoi le défendre en cas de contre attaque.
Us vs panzers et falchim. je ne suis pas resté jusqu'au bout mais je suis persuadé qu'un petit résumé viendra compléter le post. | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
| Subject: Airborne Mon 19 Jun - 10:57 | |
| Well...It was really a great game...I had really a lot of luck in my dice rolls and my opponents didn't..Tactics were good...but not the dices..for them I lost only 2 infantry stands... And I awarded "postumous" (They got killed by a 75mm gun direct hit)....Congressional medal of Honour to my Bazooka team... 1 Brumbär DESTROYED..and 1 BAILED OUT.... Ciao Greg PS Thanks KATA as usual a great time playing against you | |
|
| |
kapitan kata 2nd Leutnant
Number of posts : 557 Age : 52 City : Ottignies-lln Division : 3rd Registration date : 2006-02-11
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Mon 19 Jun - 12:05 | |
| maybe next battle in july with "flames of war V2" | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
| Subject: Greg Mon 19 Jun - 18:34 | |
| Yes...Ciao Awaiting V2
Greg | |
|
| |
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Tue 20 Jun - 11:31 | |
| - Paracadutista wrote:
And I awarded "postumous" (They got killed by a 75mm gun direct hit).... Ciao Greg
PS Thanks KATA as usual a great time playing against you Yes postumous medal... Nice table, nice game, but bad dices! And still learning a lot for me! | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Sun 25 Jun - 21:48 | |
| Sunday 25th of June 2006 Thanks to all the players that came for Flames of War... It was really nice,..... the TA.DE.FIG. staff G.G.J. Thanks Marcus it was really a great game... | |
|
| |
Marcus Admin
Number of posts : 649 City : Brussels Division : 3rd Registration date : 2006-01-30
| Subject: Great... Sun 25 Jun - 22:11 | |
| Hem... it was also a great defeat for my DAK men. They actually RIP (Rest In Pieces ) | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Mon 26 Jun - 10:35 | |
| Little precisation for the Us mortar teams.. I made a mistake...TOT works only on artillery not on Mortar so... Maybe not all the DAK are R.I.P. Marcus, Milles excuses pour l'erreur... | |
|
| |
Marcus Admin
| Subject: Re-ven-ge ! Mon 26 Jun - 15:59 | |
| The DAK windows are claiming for a bloody revenge! Your cheating paratroopers will pay for that with their blood! The curse of Lu (Rommel's wife) is on your troops! | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Mon 26 Jun - 16:06 | |
| I'll acept your challenge I'll be there to confront you.. with the Flames of War V2... I think it's a better idea new rules new game new challenge... And sorry again...but still I enjoyed playing with you Ciao Greg | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Mon 17 Jul - 16:39 | |
| THANK TO EVERYBODY FOR THIS SUNDAY 16/07/2006 It was a great day great battles: Russian Front...and Afrika...the German rule over Europe and the Meditterean is not over yet...BUT NOT FOR LONG... Thanks to all the GAMERS PS... I would like to have some little advices around the DECORS...if you have any comments to improve them or ideas please to let me know, I will do my best to improve them... STOP KILLING MY COWS........... | |
|
| |
Currahee 1st Sergeant
Number of posts : 272 City : Brussels Division : 3rd, Brussels Registration date : 2006-05-20
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Sun 23 Jul - 22:47 | |
| | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
| |
| |
Currahee 1st Sergeant
Number of posts : 272 City : Brussels Division : 3rd, Brussels Registration date : 2006-05-20
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Fri 28 Jul - 8:28 | |
| Greg,
will TADEFIG continue after your departure? Whom shall we contact to book the tables?
F | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Fri 28 Jul - 9:14 | |
| It will continue and grow up... You just have to contact Jean Philippe Favre and I'm pretty sure there will be another one .... | |
|
| |
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Fri 28 Jul - 21:38 | |
| passerai peut-être dimanche faire coucou.... | |
|
| |
Paratrooper 1st Sergeant
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! Fri 28 Jul - 22:05 | |
| Super....et tu joueras avec quelq'un? | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! | |
| |
|
| |
| Tadéfig, un espace de jeux pour tous les joueurs !!! | |
|